torsdag 11 november 2010

Mina ben är helt döda men det var det värt! :)

Nu är jag hemma efter att ha provjobbat på Sidosporet pub. Kul var det! Först fick jag jobba med Frank som var bar chef, han fick lära mig allt från skratch(eller hur det nu stavas) :) eftersom jag inte har jobbat i bar innan ich inte har någon erfarenhet. Men det gick bra.. har lärt mig tappa öl, vilket inte var så svårt, har blandat en del drinkar och gjort kaffe latte, capuccino. Så jag har lärt mig ganska mycket idag, väldigt kul! Har tappat sjuuuukt många öl idag och till och med 2 st samtidigt. Duktigt! =) Stammisarna på baren tyckte det va kul idag när det var en tjej i baren.. det va de inte vana vid! :P
Han var jätte nöjd med mig så det kändes bra, jobbade med honom i 3 timmar sen skulle han gå och då fick jag jobba med Hans. Vi visade mancherster matchen idag så det var en hel del folk, men tydligen inte så mycket som det bukar vara..Hoppas verkligen att jag får det här jobet, sjukt bra att ha bar erfarenhet! Men Frank sa att han ville anställa mig men det är ju inte han som bestämmer men vi får se! =)

Nu ska jag sooooova!!

LOVE S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar