söndag 19 december 2010

Bakis söndag med jobb..

Igår va jag ju på julbord med ZARA, det va kul! :) Fick testat mig på ett norskt julbord också, fy vad äckligt det var! Längtar tills jag komer hem och får käka den svenska julmaten!
Efetr julboret gick jag Rebecca och Lara ut.. å så träffade vi KP å Svenne med. Vi va först på Johns, men det va typ 30+ där igår(jag å KP lyckades fixa till oss 2 shots och 2 smirnoff ice ibaren:)) sen mötte vi upp Lasse å Axel och gick vidade till HR! Hade riktigt kul igår, det va ju så himla längesedan vi va ute så det va så kul! Sen blev det lite efterfest i Lasse å deras nya lägenhet, som förövring är 180kvm.. sjuuuuukt stor!
Så imorse fick jag å Karin oss en walk of shame.. inte okej! Hehe

Idag har jag jobbat också.. det va inte kul. Men som tur va så var jag nere på lagret hela dagen så jag slapp träffa alla kunder idag, så det va bra =)
Nu sitter jag hemma hos Lasse å dem å har precis käkat köttbullar och mackaroner, vi ska kolla på en film nu å jag lär ju somna ganska så fort tror jag.. börjar kl halv 7 imån!! INTE GÖTT! Men slutar iof halv 12 så jag har hela dagen sen att göra massa saker..jag å kp har hela dagen inplanerad.. Vi ska göra naglar imån, jag har aldrig haft det förut så det ska bli kul.. sen ska jag köpa mina sista julklappar också å så ska jag försöka hitta något till mig själv som jag ska ha på mig på juldagen! =)

Over and Out
Love S

Igår på julbortet hade vi en tävling där man skulle nominera personer till olika kategorier, en var "radarparet på jobbet/piff och puff"

Jag och Karin är verkligen ett riktigt radarpar.. :) Tycker om dig så mycket!!

HAHA, snygga i våra securitas kläder..

På bussen upp till OSLO

Efter afterbeachen i Tylösand..

Tog nog de tre mest schleeeetna bildernä på oss,, men men   =9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar