fredag 17 december 2010

1 vecka kvar till JULAFTON!!

Gud så jag längtar.. :) Ska bli så mysigt på julafton å träffa hela släkten på pappas sida å på juldagen hem till mammas nya lya i Landvetter å träffa dem å mormor å morfar! :) Men fram tills dess är det jobb.

Skulle ha jobbat på Zara idag egentligen med så frågade en tjej om vi kunde byta så att jag jobbar på söndag istället, visst kunde jag det, får ju 100% OB på söndag så det tjänade ju jag på. Så idag skulle ja ju egentligen varit ledig men så behövde de en garderobsvakt på Big Horn så nu ska jag snart gå dit å börja jobba. Blir väl jobb fram till 12 i natt eller något.
Imorgon ska jag först jobba å sen så ska vi ha julbord med Zara, det ska bli kul! sen utgång på det, det va ju så sjukt längesen jag va ute nu, har inte varit ute sen min födelsedag som va för en månad sedan..så det ska bli kul.

Ha en underbar fredag!
Over and Out
Love S

Julen hos mormor förra året



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar