torsdag 16 december 2010

God Morgon!

Då va man vaken och ska snart gå å jobba då! Börjar kl 7 idag på zara, jag är ju så sjuuukt trött eftersom jag jobbade till ca halv 12 igår å somnade väl vid halv 1 å så upp kl halv 6 idag å jobba först på zara å sen i baren! Meeeen jag ska nog kunna hålla mig vaken:) skulle gått vid kl 22 igår från jobbet, men självklart kommer det in sjuuukt mkt folk då för det hade varit konsert i sepctrum.. Men men det va kul:)
Igår va våran chef Martin på jobbet en stund med för de högsta cheferna som äger allt va där en stund å hade "möte" typ, men de kom nog för att värdera oss lite!
Fick en champange flaska av Martin igår för att det hade gått så bra för baren förra veckan! Så sött av honom! :) gillar verkligen att jobba där! :)

Ångest..

Nu måste jag kila iväg till jobbet!
Ha en bra torsdag!
Love. S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar