måndag 13 december 2010

UPDATE..

har varit lite dålig på att uppdatera mina nära och kära det senaste.. har inte hänt på mycket heller i och för sig! Jag har jobbat hela helgen. Blev ingen utgång i lördags för jag jobbade först på Zara 10-16, sen jobbade jag garderobsvakt på Big Horn där KP jobbar..å slutade väl viid ca 01 någon gång. Igår han jag inte med så mkt mer än en PW å sen jobbade jag.
Så kul har jag..jobb, träna, sova, jobb, träna, sova..

Nu har jag varit hemma en snabbis och ska alldeles strax gå. Har jobbat på Zara till kl 14, å nu ska jag börja i baren kl 16. Kommer nog vara en del å göra idag för det är stormatch idag. United-Arsenal.. så det blir nog en sen kväll idag med.
Jobbar dubbla pass fram till torsdag.. sen jobb på Zara fredag, lördag å sen lördag kväll ska vi ha julbord med Zara.. Det ska bli så kul! Sen på söndag är jag äntligen LEDIG!!!!!!

Over and Out
Love S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar