söndag 23 januari 2011

1 MIL

Jag är helt dööd i kroppen. Började denna underbart soliga söndag med en långpromenad i solen med Karin. Mysigt. Gick ner till akkebrygge, det är så himla fint där. Måste åka hit till sommaren. Kommer ju ändå sakna Oslo! Ångrar verkligen inte att jag flyttade hit, jag har blivit några erfarenheter rikare! :)

Till middag idag käkade jag köttbullar och snabbmackaroner.. det e lyxmiddag för mig nu eftersom jag käkat pulver ett tag.. eller aaa lite halvt bara.. blir för hungrig å jag kan verkligen inte hålla mig från godiset heller..hehe!

Har varit på gymmet med. Va sjukt seg så tänkte banga men jag tog mig dit å när jag väl va där fick jag massa energi, det måste varit den underbara middagen :P hehe nä men det gick lätt å springa idag så det blev en hel mil. Fick ångest idag när Lasse sa att man inte förbränner fett förän efter 40 min löpning, är det okej? Jag brukar ju bara springa 30 min, jaja! Det blir nog bra!

Nu ska jag å Svenne kolla på film. Love and other drugs blir det! =)

Love S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar