måndag 24 januari 2011

1 vecka kvar i Oslo!

Ja då va det bara 1 vecka kvar här i Oslo, den 31 januari tar vi vårat pick och pack å drar tillbaka till Sverige. Jag längtar faktiskt! Har haft det väldigt bra här men jag har ändå hemlängtan! =)
Har jobbat den kl 6.30 i morse så nu är jag sjukt trött. Det kom mamma nyheter idag med leveransen så det va kul. Å jag fick coordinera idag så tiden gick jätte fort! Kul när man får göra något nytt och annorlunda!

Nu har jag käkat middag, spagetthi och köttfärssås med riva morötter.. mums! Ska gå å träna om en stund.. Power Step sen Box.. ska bli najs!
Imån är jag LEDIIIIIIIG! Sen 4 dagar kvar att jobba. Wehow! Saknar alla hemma så himla mkt nu, speciellt Mamma Pappa å Frida!


Turn around...
Every now and then I get a little bit lonely,

and you're never coming round...

Turn around...

Every now and then I get a little bit tired,

of listening to the sound of my tears...

Hehe jag å KP sjunger loss till Total eclipse of the heart med westlife =)


LOVE S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar