tisdag 25 januari 2011

HEJ och VÄLKOMMEN träningvärk!!!

O my god vilken fruktiansvärd träningvärk jag har idag asså. haha i HEEELA kroppen verkligen.. Power Stepen och Box passet gjorde verkligen sitt igår. Aj aj aj!
Sitter å käkar frulle nu å ska faktiskt snart gå å träna power step idag igen.. hur kommer detta gå? Kommen min kropp ens orka röra sig!? Det återstår att se! :)

Idag är det soool här i Oslo, det gillar vi! Både jag å Karin är lediga så efter att vi har tränat gått en PW å sen gjort oss iordning ska vi ner till Karl Johan å fika med Kakan å kolla lite i affärer, det gillar vi! Fick ju lön idag! Faaaaast den borde jag vekligen spara till resan, så inte så mycket shopping för mig! Idag är det 15 dagar kvar tills vi åker, HUR UNDERBART ÄR INTE DET DÅ!!??
Massa sol, bad, partaj, upplevelser å bara allmänt gött! :) Längtar!!

LOVE S



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar