måndag 10 januari 2011

Måndag 10/1-2011

Godmorgon!
Ekker jag vet igentligen inte om det är en sån himla god morgon idag dock.. Skulle jobba leverans på Zara idag vilket innebär att jag börjar kl 06.30 så jag stod upp vid kl 05.30..går ner till jobbet och ser inget lastbil..tänker att aa den är väl sen då..Som tur va är Stine där å hon fattar inte heller vad det e som händer.
Vi står å väntar å kl blir halv å det e fortfarande ingen annan där som kan låsa upp å igen lastbil. Vi förstår d¨att det inte skulle vara någon leverans.. men ingen hade sagt till oss. Det slutar med att vi får tag på Erika  som säger att vi inte börjar förän 9 idag. KUL at ingen hade meddelat oss det! Så nu sitter jag hemma å e sjuuuukt trött å ska snart gå ner mot jobbet igen. så nu blir det jobb 9-14 istället. Jaja, hade väl inte jätte mkt annat planerat ida än att jag ska träna se vid kl 17! ÄNTLIGEN..efter att ha legat hemma å varit sjuk sen i onsdags. Behöver verkligen träna nu.. har ju bara 1 månad på mig and I´m not ready så att säga..hehe!

Ha en fin dag!
Love S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar