tisdag 4 januari 2011

MITT 2010

Här är en liten årsresumé av mitt 2010:

 Januari
Frida hade sitt 20 års kalas



Februari
Jag, David, Frida, Fredrik, Alex å Jonas åkte till thailand i 1 månad




Mars

Junior-VM i Frölundaborg

Utgång med skridskotjejerna

April
En utav de bäääästa månaderna verkligen. Jag och Jennifer for över Atlanten och till USA. Började i Colorado och kollade på team VM och sen bar det av till New York. Lätt en av mina bästa resor ever! Måste göras om!!





Maj
Vi hade kickoff med Boomerang,, tanken va ju att jag skulle åkt skridksor iår, en viss ånger finns.
Men samtdigt ska man inte ångra sina beslut, elleeeeer?
Saknar er

Vi va och kollade på SATS 2 med bästa tjejerna.


Juni
Nu börjar det roliga, SOMMAREN!! Den började med att jag och Karin va å gaddade oss.
Midsommar firades i kyrkesund hos systrarna Aarö.



Juli
Här händer det grejer. Vi beöker Oslo för första gången, och träffar Lasse och hans gäng.
Jag va på P!NK konsert och efter det tog vi en natt roadtrip till Halmstad ocg tylösand.
Sen bestod resten av juli av ganska mycket fest.. :)






 



Augusti
Tjörn Runt och Björn Rostenström på Haddan


September
FLYTTAR TILL OSLO!
Inviger lägenheten med inflyttningfest :)
Jag och Karin böjar jobba som säljare på securitas direkt


Oktober
Då flyttar våran lilla Emelie"Svenne" Sennewald upp till oss, mysig tjej detdära..


November
Jag börjar jobba på Zara och som bartender på Sidesporet

Jag fyller år och får en underbar födelseda av mina fruar, Frida, Christian och Lasse

December
Vinterkoooos på Ole vigs gate, julbak, Sara på bsök=skridskoåkning :)
Avslutar året med att åka hem och fira jul med mina nära och kära!




Tack alla mina underbara vänner och familj som gjorde mitt 2010 till ett spännande och framgångsriks år..nu ser jag fram emot nya utmaningar under 2011, och det vet jag helt säkert att det kommer bli
Love S


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar