söndag 30 januari 2011

SISTA NATTEN I OSLO

Känns sorgligt just nu faktiskt. Kommer sakna Oslo. Men man är väl aldrig nöjd, när jag väl va här va jag ju trött på det å sen kommer man sakna det. men jag är så himla glad för min tid här, ångrar inte en sekund :)

Nu har jag packat alla mina saker, nästan ialla fall, det sista får åka ner i väskan imån. Shit va saker man han, hehe det är en hel del, å detta är bara en liten del av alla saker jag har, har ju massa saker hemma med! Längtar tills jag flyttat på riktigt!
Har börjat städa här hemma, roligare kan man ju ha det på en söndag.. så jag funderar på om jag ska ta mitt pick å pack å dra tilll SATS för en sista gång. Har INGEN motivation men den kanske kommer när jag väl är där.

Ikväll ska vi ut å käka på restaurang, mums va gott det ska bli! :) Sen blir det utgång för Karin å dem å jag ska vara med Lasse, mys! Hade varit kul å gå ut idag egentligen, manolo på söndagar ska ju tydligen vara sjuuukt bra, kankse blir ändring på det :P

Snart ses vi i Sverige!
Love S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar