lördag 29 januari 2011

WHAT TO DO!?

Lördag kväll.. Min sista helg i Oslo.. och vad gör jag? Ingenting just nu, kom hem från jobbet för en stund sen. har duschat å nu gör jag inte så mycket! Vill hitta på något men inegn är ju på. Emelie städer, karin å stina jobbar å emelie är med sina föräldrar, roliga vänner man har!!! Lasse tke jag ska komma till dem å va med alla hans killvänner men nja, får se! Kanske bara blir deg här hemma ist då, om inte Karin slutar tidigt! Karin sluta jobba!!!!!!!!!!!!

Sista dagen på Zara idag, det va tooook mkt att göra, som vanligt på lördagar! Känns både tråkigt å bra! Mest bra för nu ska jag hem å sen resa å sen hem å nytt jobb å så ska jag skaffa lägenhet så nu har jag massa skoj framför mig =)

Ha en underbar lördag!

Love S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar