fredag 18 februari 2011

FULL MOON!

Jag lever och vi har det kanon!! :) Skulle u ha tagit dykcert men det blev tyvarr inte sa:( Mna oron kommer inte klara det och sen kande jag mig inte helt hundra, far kanske bli en annan gang i sa fall! Men emelie, ronja och nina gor det!

Vi har varit pa full moon party nu 2 dagar i rad och et har avrit sjukt kul! Men idag blir det en lugn kvall, alla ar sjukt trotta! Imorgon ska jag och Frida hyra en segelbat och aka runt on, ska bli kul! :) Snorkla lite och sadar!

Vi stannar nog har tills pa tisdag och da beger vi oss antingen till Puerta Gallera, ett annat stalle i filippinerna, eller sa blir det sa att jag emelie och Nina beger oss till Vietnam. Far se vad flygen kostar och sadar! Har taffat nagra killar har som har varit ute och est i 4 manader och de rekomenderade vietnam, tror det kan vara sjukt nice dar! :) sa det blir det istallet for malaysia som va planerat sen innan, efetr vietnam blir det bali och da kommer KARIN!!! Fan vad jag saknar dig har nere!!!!!!! Kom nuu!!!

Nu blir det chillkvall pa hotellet!

Love S

2 kommentarer:

  1. heeej Hoppas ni har det helt fantastiskt där borta! Det verkar ju verkligen vara underbart! Här hemma är det flera minus grader och ny snö som anlände häromdagen SUCK! MEN hoppas på att våren snart kommer för att stanna hehe

    Saknar dej massa!
    Skulle bara säga att min syster var också i Vietnam när hon reste runt i Asien och hon tyckte också om det jätte mycket!
    Hon sa att man blev förvånad över hur fint det faktiskt var för vietnam är väl inte det första man tänker på att resa till...men som sagt hon blev typ kär=)
    Tänkte bara säga det.....
    Fortsätt njuta och hitta på spännande äventyr
    Ta hand om er!
    Massa kramar från Sara S

    SvaraRadera