onsdag 16 februari 2011

Updates from Boracay!

Nu har vi varit har i 3 dagar och hitills har det varit underbart! :) De tva forsta dagarna va det massa sol och v har legat och solat..Hade en sjukt rolig utgang i mandags ocksa..haha an va kul det va! :)
idag va det mulet nar vi vaknade sa vi tog en tur pa on och gick till den andra stranden pa andra sidan on och kollade. Shit vilken chill stamning det va dar..Det ar en strand dar alla kitesufare hanger for det blaser sa bra dar. Det va kul att de, men precis nar vi kom dit sa borjade det sporegna..sa vi fick sitta dar i e halvtimma typ tills det slutade. Sen gick jag och Ronja och tog massage, gott! :) Sen blev det chill pa standen och vadret blev lite battre!
Imorgon ska vi dyka. ta dyksetifikat :) Far se hur det gar med mina oron bara.. inte helt sakert att jag kalrar det :( Men vi far hoppas!

Nu ska vi ga och kaka och sen blir det jungebar och full moon party! :)


Love S

2 kommentarer:

  1. Låter nice.
    Inte fel att ta dykcert, det är som en annan värld där nere, så fint =)

    Å va jag skulle vilja vara där ni är nu för här är det svin kallt igen.

    Hur länge ska ni vara på Boracay och vart bär det av sen?

    SvaraRadera
  2. Ja, det lev yvarr inget dukcert for mig men jag ar glad anda! :)
    Ska vara pa boracay ca 4 natter till sen kanske vi ska till Puerta Gallera i Filippinerna och sen blir det vietnam och efter det Bali!
    Vem ar det som underar!? :)

    SvaraRadera