tisdag 15 mars 2011

BALI BALI BALI...

Nu har vi varit har pa Bali i snart en vecka.. har haft en solig dag idag, det gillar vi! :) Standen har ar verkligen fruktansvaaaaaard! Haha, den ar verkligen under all kritik, ni kommer fa se bilder sen nar jag kommer hem. Men det ligger skrap verligen overallt! Vi gick dit i morse for att sola men da lag det stora hogar med skrap langs hela standen sa det blev hang vid poolen pa Matilda och tjejernas hotell. Igar va vi ute, utelivet har kan man ju inte klaga pa ialla fall. Igar va vi forst pa beergarden, dar koper man ett band for 50 000 rupie=40 kr och sa far man dricka hur mycket ol man vill under tva timmar, det ar valdigt prisvart! :) Sen blev det vidare till bounty och jag och emelie sjong karaoke, I want to break free med Queen, shit va gryma vi va, eller? Haha sen blev det massa massa massa dans! All night long! :) 
Nar vi kom hem va jag inte alls trott, aven fast klockan va halv 4 eller nagot, sa jag liftade med en moppe till McDonalds for att fa gratis WiFi och sa skypade jag med Karin i en halvtimma! Det va sa himla kul att prata med henne, garvade oss igenom hela samtalet typ! Me like! Saknar saa himla mycket!

Imorgon ska vi dra oss vidare for att se lite nytt. Ska dra oss uppat till lite olika stallen, och sa ska vi till en vattenpark, saklart! Maste ju leka av oss lite! Efter det blir det gili och sen lombok och sen tillbaka till bali igen! Kommer bli kul! Matilda, Maja och Martina ska nog haka pa oss ocksa! kul kul kul!

Hoppas att vadret tar en vandning nu sa man blir brun tills man kommer hem, har ju en del att ta igen kanner jag!! :)

Love S

Boracay, i loved this place!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar