onsdag 16 mars 2011

GILI ISLANDS!

Imorgon aker vi till Gili island, ska bli kul! det ska ju tydligen vara sjuuukt fint dar och det kan behovas nagot vackert for ogat nu efter att ha varit har pa Kuta beach! :) Sen sa ska vi ta och aka till Lombok ocksa nar vi anda ar i svangarna! Matilda, Maja och Matrina(de tre M:n) ska ocksa haka pa!

Idag har vi varit pa Water Boom, en vattenpark, kul kul!
Sen sa lyckades jag och Emelie boka om vara flygbiljetter till Bankok forut ocksa, sa nu aker vi dit lite tidigare sa vi hinner vara i thailand i 12 dar typ.. sa vi ska ta oss till Koh samet eller Koh chang for ingen av oss har varit dar, sa det ska bli kul! Sen blir det sjalvklart dagra dar shopping i bangkok innan vi aker hem.. Det ar vara 27 dagar kvar nu juuuu :( Lite angest har jag faktiskt.. tiden gar sa himla fort! men jag hoppas att jag kanner mig redo nar jag ska aka hem! 

Kommentera garna! :)

Love S


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar