måndag 26 mars 2012

Belöning!!

Idag har jag belönat mig själv =) Efter jobbet, som va en stressig dag eftersom vi hade två sjukdomar på vår avdelning, så åkte jag till Jennifer och fixade håret! :) Ville bli lite ljusare nu när våren kommer så vi gjorde en avfärgning å la i lite slingor sen gjorde vi en nyansering, så nu e jag typ ljusbrun/kropprig typ! :) Det blev en fin färg men känner att den är ganska varm, kankse kan lägga i några fler slingor så småning om så ska det nog bli kanon! :)

När vi va klara drog vi till sportlife i Kungälv å körde en sjuk snabb version av FF, körde bara styrkan, hade inte så mkt tid eftersom Jennifer skulle iväg å jag skulle på Challenge! SJUUKT jobbig va det, sjukt bra träning dock! Emma körde skiten ur oss :) Det gillas!
Nu har jag käkat lite taco á la FF å jag är proppmätt! Ändå har jag inte kommit upp i alla kcal idag.. :/
Får öka intaget imorgon tror jag! Då blir det löpning i fontin med Sandra efter jobbet, ska bli skönt å gå ut å springa terräng! :)

Nu blir det chill i soffan, fixa mellis å lunch för imorgon, sen sooova!
...4 dagar kvar!

Love S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar