söndag 25 mars 2012

VÅÅÅÅÅR!!


Vilken underbar dag det va idag! När jag kom hem från jobbet så tänkte jag gå ut på en PW! Men jag kom bara 20 m sen fastnade jag på en parkbänk i solen! Sjuuuukt gött va det! Det stekte nästan! :) underbart! Efter att ha legat där i en timma så blev det ialla fall en pw efter! :)

Har varit å tränat BP nu med, ett jätte gammalt pass, de va kul! :) å jobbigt! Har ungen motivation att köra FF passet längre, vill träna det jag känner för! Vet att jag borde köra FF men att gå på pass är ju så mycket roligare.. Så denna veckan kommer det nog bara bli två eller tre FF pass! Men de kan väl nog inte påverka så mycket! Hoppas jag inte ialla fall!

Nu ska jag chilla framför tvn å lägga mig tidigt idag! Måndag imorgon å ny vecka! :) inte lika motiverad som vanligt men vi kör! :)
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar