torsdag 15 mars 2012

DAG 15

YES, idag har vi kört halvvägs. Tiden går fort men samtidigt så känns det som att jag har hållt på med denna hur länge som helst.. men men jag e peppad till att fortsätta ialla fall!
Har varit på gymmet å kört nu på morgonen, det gick bra! Körde lite extra magövningar idag också. Meeeen jag har ett problem nu, AJ AJ AJ mina benhinnor, de skirker efter vila men mitt huvud å min vilja vill inte vila, så dom som jag e så ställer jag mig på löpbandet istället för att ta crosstarinern. Kankse ska tänka om där lite!! Måste ju lyssna på kroppen ibland med kankse, jobbigt bara när viljan är så stark ibland, hatar att träna och inte kunna prestera till max, känns onödigt att ens vara där då, jag ger alltid ALLT! =)
De va så gött i måndags efter attacken så kom de fram en kille som sa att han älskade att gå på samma pass som mig för han blev så himla peppad för att jag verkligen gav allt, de va lite kul tycker jag! :)

Som sagt så återstår halva tiden av FF, jag är så himla nöjd att jag har gått med i detta. Jag har blivit mer medveten om hur man ska träna och speciellt hur man ska äta när man vill förbränna fett å gå ner i vikt. Jag kommer försöka hålla kosten sen när FF är slut också men självklart kommer jag unna mig på helgen, men veckodagarna blir stenhårda i fortsättningen med, tills jag är nöjd! =)

Det som jag saknar mest nu under FF är:
*Smör på knäckemackan
*Bröd till taco
*Ost
*Valio Rabarber yoghurt
*Såser till maten (sås på kvarg är inte lika gott)
*Godis :P

Ska försöka skärpa mig med godis sen med förståss, inte köpa lika mycket när jag väl handlar det, och bara på helgen! :)

Ska städa här hemma nu och sen blir det svenska mässan med jobbet! Ikväll blir det träning igen, OM mina benhinnor säger att det är OK! Ska försöka hinna åka till Lerum å träffa mina underbara kusinbarn med, men får se om jag hinner det! Åter igen, fler timmar på dygnet tack! =)






Love S

1 kommentar: