torsdag 15 mars 2012

FÄRSKVARUMÄSSA

Nu har jag varit å tränat BP, skulle egentligen gått på attacken efter med men jag var smart å lyssnade på benhinnorna i vänster ben, AJ vad ont det gör! Vill ju kunna köra ALL IN på FF passet till morgonen så jag tog ett bra beslut att hoppa den idag!
Har smetat in benet i voltaren nu så jag hoppas att de blir bättre!! Hoppas hoppas! :)

ICAs färskvarumässa förut va jätte bra, det va massa leverantörer där som visade upp nyheter och grillsortimentet bla.. massa provsmak! Men de fick jag ju hålla mig ifrån. Men jag var ju bara tvungen att smaka på Icas nya U.S beef sortiment som kommer att komma in v.15 FY FAN va gott det var! de va det godaste kött jag någonsin smakat på. NI måste testa.. men ni får vänta till v. 15 då! Jag längtar! :)
Fick med mig massa mat hem också, tyvärr va det inte mycket som jag kan äta just nu men de frös jag in! Bra för min ekonomi de där.. hehe!

Nu blir de Lyxfällan, Revenge och mellis! :)
Puss på er




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar