söndag 11 mars 2012

GÖTT!!

Nu har jag varit på gymmet å tränat! Trodde verkligen inte att jag ens skulle komma iväg dit idag, va så sjukt omotiverad, meeeeen I did it! :) När man väl är där så är det bara å köra å jag vill ju ha resultat, då måste man kämpa!

Har gått 2 st PW idag också, jag blir alldeles för rastlös av att bara sitta hemma å kolla på tv, då blir jag även sugen på att små äta.. så de blev en PW runt hela majorna i ca 1,5 timma i solen, gött va de! =)
Om en timme ska jag bara i ishallen, så ska slappa lite nu innan och äta sista målet för dagen!

Måndag imorgon igen.. har lite panik för tisdag och onsdag när jag ska till Kungsbacka på utbildning, speciellt tisdagen när vi ska vara där 9-19.. HELA dagen verkligen! Kan ju inte ha med mig matlådor då.. men jag får göra de bästa av situationen!

Ha en trevlig söndagkväll!!
Love S

Karin Sara och Jag körde lite bootcamp en sommar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar