måndag 12 mars 2012

MÅNDAG.. DAG 12!

Måndag idag, och dag 12! Det är skönt men måndag och ny vecka, blir pepp på att köra ännu hårdare nu! Ny vecka, nya möjligheter!
Har jobbat hela dagen, sen när jag kom hem blev de en snabb pw i solen och sen till gymmet för att möta upp bästa Sara! :) Körde mitt FF pass och sen attack! Hade så sjukt mkt energi på attacken idag, sista gången för release 75 med, nästa gång är de ny release! KUL!!
Nu har jag käkat middag och jag är proppmätt!! De blev en pannbiff med broccoli å sallad, mums va de! :)

Imorgon ska jag till kungsbacka på utb.. ska vara där mallan 9-19 så jag ska gå upp tidigt imån å träna innan tänkte jag, får vara på gymmet vid kl 6 typ..puh! Haha men men NU KÖR VI! =)
Vet inte hur jag ska göra imån om jag ska ha med mig mellanmål å sådär, eller om jag ska äta det som bjuds på? Borde ju ta med mig men de känns samtidigt dumt.. eller va fan, dom får tycka att jag e dum i huvudet då,, de e ju jag som blir snygg! :P

Nu blir de slappt i soffan å sen soova!! :)


2 kommentarer: