fredag 30 mars 2012

RESULTAT!! :)

Då va det sista dagen på FF idag, men tänkte köra imån med, hela månaden va det ja! :) Men hinner inte komma mina mått å sådär då så jag gjorde det idag!
Soooo here it comes! =)

Vikt: -4,8 kg
Midja(navel): 6 cm

Glömde ta vilopulsen i more så får göra de en annan dag! :)

Midja(smalast): -5,1 cm
Mage (Lovehandles): -8 cm
Lår: -2,5 cm
Armar: -1,5 cm

Jag är sjukt nöjd med mina resultat! =) Får se om jag lägger upp mina för å efter bilder men här är bilder från idag iaf.. HAHA!

Tur att blixten kom i mitt osminkade svettiga fejs :P

Haha, jag dör..men aja de e för er som vill se :P

2 kommentarer:

  1. Nu blir jag ännu mer taggad att köra i April. Vilka resultat!

    SvaraRadera
  2. wow du är grym!! jag hoppas verkligen jag också kommer få bra resultat efter jag har kört ff i april!

    SvaraRadera