söndag 1 april 2012

HELG!!

Första helgen utan FF! Jag har unnat mig! =) Jag har unnat mig godis, bröd yoghurt, digistive å massa skit! Haha, men gott va det! Har haft lite ont i magen dock. Det godaste har varit brödet! Hehe
Köpte russinfrallor, å smör! SJUKT GOTT!! ;)

I lördags va det 80 tals fest! Alla såg så himla roliga ut, hur såg man ut på 80 talet egentligen, haha no limits! :p Kul va det ialla fall =)

Men nu har jag lite panik, det är inte bra, man måste unna sig, man får inte ha panik över det! Skärpning Sofie! Men nu i fortsättningen så kommer jag fortsätta käka regelbundet på veckorna och så gott det går på helgerna, men kommer inte vara lika hård då! Som sagt.. man måste unna sig och få belöning för allt slit man lägger ner!
Nästa helg är det ju påsk! Påsk=Godis! Eller? :P

Ja ja, vi får se hur det blir, kommer nog bli bra tillslut ialla fall hoppas jag! =) Har fått massa fina kommentarer från vänner! Sen finns det ju vissa som ifrågasätter vad jag håller på med, men skit i deras negativa energi!!

Nu!! Söndagsmys! Imorgon kör vi igen!=)

Love S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar