söndag 8 april 2012

PÅSK!

Jaa då va påsken över.. ! Jag har varit ledig lördag å söndag, så himla skönt! Påsken har inneburit mycket mat och godis, känns som att jag har käkat konstant hela tiden typ! Aj aj i magen!
I torsdag va det kalas för Emelie som fyllt 25 år, sen på fredagen va de 25 års fest för Sara, med utgång på baden, sjukt kul kväll! :) Tack Sara! =)
Lördagen blev det lite bakis häng å kvällen spenderade jag hemma med pappa och Anna med tok god mat! Pappa grillade entrecote, och till det hade vi bakad potatis och pappas underbara kantarellsås! MUMS! Efter det blev det massa godis, de va ju ändå påskafton :P
Idag har vi varit på Söndagsmiddag hemma hos farmor å farfar.. så som sagt! Massa mat å godis! Men men nu blir det ändring på det! Nu ska jag käka á la FF igen ett tag! Å godiset ska jag hålla mig undan april å maj! Ska verkligen försök klara det! Har unnat mig massa mat å onyttigheter i 9 dagar sedan FF slutade och nu är jag lite besviken på mig själv för det känns som att allt slut bara är bortkastat.. DUM är jag! Men nu kör vi igen!! Det är bara att bestämma mig så går det! Har laddat upp kylen med massa kvarg, keso, sallad, bär och proteiner! Nu jävlar!! Jag ska nå mitt mål å så är det bara!

Nu ska jag sova, imorgon är det jobb 6-(16) egentligen men de blir nog runt kl 13-14 skulle jag tro! =) Dubbelt betalt imån, det e gött!! Efter jobbet ska jag kolla på nya springskor, mina har gått sönder nu, massa hål i å sådär, så jag behöver verkligen ett par nya, imån är det sista dagen som stadium har 25% på allt med, så de gäller att passa på!! :)

Denna veckan ska bli grym å jag ska pusha mig själv till max när det gäller kosten och träningen!! Är laddad nu igen efter att ha slarvat lite!

Love S

1 kommentar:

  1. Helt rätt inställning! Klart du kommer uppnå ditt mål... det är ju därför du kör Fitnessfighten. I morgon är det 10 dagar!!

    SvaraRadera