måndag 9 april 2012

SLAPPIS SOFIE!

Shit vad jag har varit slapp idag.. så himla trött när klockan ringde kl 04.50 i morse! Men de va bara att kliva upp. Det va en lugn dag på jobbet, skönt! Dubbelt betalt idag med, det gillar vi! :) Slutade kl halv 14 idag med istället för kl 16! LYX!!
Efter jobbet åkte jag till stadium å köpte nya löpskor, köpte ett par för typ 4 veckor sedan men jag fick jätte ont i benhinnorna av dem ;( Så nu köpte jag ännu ett par nya.. så om någon behöver ett par asics skor stl 38 kan ni kolla med mig så kan ni få dem billigt :)

Skulle städat idag egentligen men man blir ju såååå trött å seg av detta vädret, så nu ligger jag i soffan och har precis kollat klart på det senaste gossip avsnittet! Borde dock börja piggna till lite för kl 18 är det dags för ett attackpass!! LADDA LADDA LADDA!! :) Får bli en kopp kaffe innan tror jag! :)

Nä nu blir det hög musik, kaffe och ta tag i städningen så slipper jag den på torsdag när jag är ledig!! :P

Love S

Till helgen är det dags för VM i Scandinavium, då får jag träffa Stinis igen!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar