tisdag 10 april 2012

TISDAG!

Började dagen med jobb 6-15, sjukt seg va jag på jobbet idag, har fått så himla ont i ryggen med så kunde inte ha så högt tempo idag, men det va ganska lugnt så det gjorde inget! :)
Håller på å förbereder massa på jobbet inför strejken som kommer börja på fredag, torsdag kommer allstå vara sista dagen vi får varor.. herreguuuud! Det kommer bli kaos, men men, får göra det bästa av situationen! Bunkra upp och hoppas på att det räcker! Köttet ä dock lite svårt att bunkra upp eftersom att det bara har 5 dagarns hållbarhet! :/ Tur för mig att jag är ledig tors-sön nu då.. LYX!! :)

Efter jobbet åkte jag och Josse till Amanda å hälsade på henne och hennes söta Tove! Sååååå söt och såå himla liten! :) Där bjöds det på go fika, egentligen ett big NO NO för mig men jag kunde inte hålla mig, attans!!
När jag kom hem tog jag mig ut på en springtur, såå skönt! :) Gick lite segt i början men sen kom jag igång, det blev 8 km i slottskogen! Försökte springa så mkt i backarna som det bara gick, jobbigt va det! Men sprang på precis under 40 min, GÖTT!! :)

Jag e sjukt sugen på att åka på en vecka sol semester, håller på att styra upp detta nu, kommer bli sjukt nice! =)

Imån jobb 6-15 sen häng med Sandra och sen träning på kvällen, sen leeedig i 4 hela dagar! tjoho!! :)

Redo för löpning!

GÖTT!!


Min runda i slottskogen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar