söndag 22 april 2012

Söndagskos!

Attacken med Lollo gick kanon, va sjukt seg innan men som vanligt blir man alltid taggad när man väl har kört igång =)
Nu ikväll har jag verkligen haft söndagsmys här hemma, käkade middag och har lagat middagar inför veckan så det är klart! Det är skönt. Sen har jag käkar lite godis med, mums! 
Denna månaden efter fitnessfighten har jag verkligen unnat mig, det har ramlat i en hel del godis bullar kakor och andra onyttigheter i min lilla mage, å ja jag har gått upp lite i vikt, nått kilo, men det e ju kankse inte så konstigt, men jag har inte gått upp i mått direkt.
MEN NU SÅ, nu är det dags igen. Imorgon kickar jag igång Fitnessfihten á la Sofie, det ni! =) Ska köra till slutet av maj, så hoppas jag att jag är redo för beach 2012, eller nått! Haha nä men det e mest för att verkligen få koll på kosten igen för jag har tappat det lite denna månaden, som idag tex, har bara käkat frukost å sen middag å godis, va hände med var tredje timma där? haha men jag blev så sjukt mätt på sconesen i morse så ja va inte hungrig förän efter attacken.. men imån ska jag vara duktig igen å en månad framåt! :) Det blir svårare denna gången när jag inte är anmäld till något men jag ska BANIMEJ klara mig själv :)

När jag rensade i min garderob förut testade jag alla jeans och shorts.. å alla short från förra sommaren va för stora, både kul å tråkigt.. måste köpa nya denna sommaren verkar det som! Inte bra för min plånbok, haha!

Puss på er <3

Jag vill vara blond igen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar