torsdag 26 april 2012

Torsdag!

Idag har jag varit ledig!! =) Började dagen med ett FF pass på gymmet! Sen skulle jag egentligen träffat Amanda å Josse idag hos Amanda i Kungälv men hennes Tove hade sovit dåligt inatt så vi bestämde oss för att ta det en annan dag istället!
Så jag drog till Allum, det blev lite shopping, en bikini å 2 klänningar, sen en storhandling med mat hem!
Sen har jag slappat ganska mycket idag, unnat mig en massa skit, inte bra! Men sen blev det en springtur med, så gött va det, även om det regnade!
Imorgon har jag sovmorgon, sen jobb 10-19 å sen ska jag hem till Ronja å sova hos henne!! MYS! Längesedan vi umgicks nu!

På lördag är det först jobb å sen hem till stenungsund, ska träffa min underbara vän Christian! =)

Har hittat en blogg jag gillar, massa bra trämningstips!
http://jwes.shapemeup.se/

Ska köra lite på hennes träningstips här nu tänkte jag, kul med inspiraion! =)

Love S

Christian =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar